Macbeth sneakers

Het merk Macbeth staat bekend om hun stoere sneakers, shirts en accessoires.  Wat Macbeth zo bijzonder maakt is de grote serie vegan sneakers. Stuk voor stuk unieke items.
De schoenen worden o.a. ontwikkeld en gedragen door bandleden van Blink 182, Gaslight Anthem en Green Day.

Macbethgreenday

Since its inception, Macbeth has been the creative outlet for musicians and artists. Macbeth makes shoes and clothing that fit their needs. Working with so many talented artists and musicians with such varied tastes, Macbeth has come to represent the broad spectrum of timeless and classic products that embraces musicians and artists alike. Being a San Diego based company, Macbeth’s philosophy embodies the lifestyle of Southern California, where music, art and action sports are deeply entwined. 

Je kunt Macbeth schoenen kopen via Macbethshop.

Vega Life verkoopt een deel van de vegan collectie in hun winkel op de Singel 110 in Amsterdam en online.

Vegan macbeth
Klik hier voor een leuk artikel van Tom Delonge (Blink 182 en medeoprichter Macbeth) over Studio Projects.

Onlangs bestelde ik een paar via macbethshop. Bestellen ging heel eenvoudig. De site is overzichtelijk en door middel van de maattabel had ik zo de goede maat te pakken. Binnen enkele minuten na het afronden van de bestelling had ik de bevestiging in mijn mailbox.

Screenshot happy vegan shoes

De webshop belooft levering binnen 2-3 werkdagen maar al na krap 24 uur werden mijn schoenen bezorgd.

Mijn macbeths

De schoenen zijn geweldig. Ze zijn nog veel leuker dan ik had verwacht. Ze zitten als gegoten en zijn heel goed afgewerkt. Door de zachte voering blijven mijn voeten lekker warm.
Ik kijk nu al uit naar mijn volgende bestelling.

Hebben jullie favoriete duurzame merken of shops?  Laat jullie tips achter in de reacties.

Plaats een reactie